TACK ALLA KUNDER FÖR FINA OMDÖMEN

Notera att denna artikel/nyhet är gammal. Hela eller delar av informationen i denna nyhet kan därför vara inaktuell eller felaktig.

Ännu nöjdare kunder. Vi vill tacka för förtroendet!

För oss på Kungälv Energi är det viktigast att du som kund är nöjd. Därför genomför vi kontinuerligt kundundersökningar där ni – våra kunder – får möjligheten att svara på vad vi gör bra och vad vi kan göra bättre. Vi är mycket stolta över att år efter år förbättra våra resultat, och detta år är inget undantag. Faktum är att vi sedan 2018 enligt er har blivit bättre på det mesta: snabb hjälp och återkoppling, trevligt bemötande, bra hemsida och lätta fakturor.

Nedan exemplifierar vi resultatet med ett axplock ur den senaste undersökningen.

NKI - Kungälv Energi

Att våra kunder är nöjda med sin fjärrvärme är mycket viktigt för att i framtiden kunna öka produktionen av en fossilfri, lokalproducerad värme. Därför är det glädjande att våra fjärrvärmekunder är minst lika nöjda som de andra. Enligt våra senaste undersökningar har vår hjälpsamma och trevliga kundtjänst, våra informationsmaterial samt snabba hjälp och återkoppling uppskattats av våra fjärrvärmekunder.

NKI - Kungälv Energi Fjärrvärme

  Sidan skapades: